موقع بورصات
 
بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام Forex لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية – الفوركس والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات فوركس ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية – فوركس يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال فوركس ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية - الفوركس > منتدى العملات العام Forex

التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

منتدى العملات العام Forex

Like Tree101Likes

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 02 - 09 - 2016, 04:11 PM   #11
RS1
عضو متقدم
 
الصورة الرمزية RS1
 

افتراضي رد: التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

رد: التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بكر المصري مشاهدة المشاركة
لابد للمنتدى المحترم ( بورصات ) اتخاذ هذه الخطوة الان . افتتاح منتدى للبنوك الالكترونيه وللوسطاء . وطبعا ده امر سهل جدا . والثقات كثيرون . بس انتو اعملو اعلان عن فتح القسم .واختاروا خمسه او عشرة فقط وان اشخصيا بتعامل مع واحد ثقة منذ ثلاث سنوات . وطبعا الوسيط بيقدم اوراقة الاصلية للمنتدى . نرجو الاهتمام بهذا الاقتراح . لانه اسهل طرق السحب والايداع في هذه المرحلة وعلى فكرة الوسيط مش اغلى من البنوك ولا حاجه . المحصلة تقريبا بتكون واحده
طيب وصحاب المبالغ الكبيره يعملوا ايه

هل ينفع تحول 20000$ عن طريق وسيط

محدش يتضمن اليومين دول

حسبنا الله ونعم الوكيل

المشكله عشان الواحد يطلع من البلد دي لازم ننقل حياتنا كلها

وياريت هتلاقي بلد عدله

بنحب مصر وما نقدر ع فراقها
بس الغراب معشش



التوقيع:
عن عبد الله بن عمرو ـ رضي الله عنهما ـ عن النبي صلى الله عليه وسلم قال:

المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده، والمهاجر من هجر ما نهى الله عنه.



RS1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02 - 09 - 2016, 04:13 PM   #12
عضو مميـز
 
الصورة الرمزية أحـمـد
 

افتراضي رد: التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بكر المصري مشاهدة المشاركة
لابد للمنتدى المحترم ( بورصات ) اتخاذ هذه الخطوة الان . افتتاح منتدى للبنوك الالكترونيه وللوسطاء . وطبعا ده امر سهل جدا . والثقات كثيرون . بس انتو اعملو اعلان عن فتح القسم .واختاروا خمسه او عشرة فقط وان اشخصيا بتعامل مع واحد ثقة منذ ثلاث سنوات . وطبعا الوسيط بيقدم اوراقة الاصلية للمنتدى . نرجو الاهتمام بهذا الاقتراح . لانه اسهل طرق السحب والايداع في هذه المرحلة وعلى فكرة الوسيط مش اغلى من البنوك ولا حاجه . المحصلة تقريبا بتكون واحده
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علي عبده مشاهدة المشاركة
هيتم رفع الامر للاداره يا غالي

شكرا لك
انا مع الفكرة جدا
ولكن يجب ذكر شىء هام ... هذا عبء كبير على المنتدى
لان المنتدى بيكون ضامن لاموال العملاء وامور كتير هرب منها احد المنتديات المشهورة

نعم هى مسؤوليه كبيرة جدا على المنتدى
لذلك يمكن للمنتدى تحديد نسبة (عمولة) بسيطة من التحويلات التى تجرى بداخلة
من باب المصلحة المشتركة



التوقيع:
قال المتنبى

فإن سمعت كلاماً فيك جاوزه ... وخل قائله في غيه ساري
فما تبالي السما يوماً إذا نبحت ... كل الكلاب وحق الواحد الباري
لو كل كلب عوى ألقمته حجراً ... لأصبح الصخر مثقالاً بدينار
أحـمـد متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02 - 09 - 2016, 04:14 PM   #13
عضو فـعّـال
 

افتراضي رد: التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علي عبده مشاهدة المشاركة
هيتم رفع الامر للاداره يا غالي

شكرا لك
شكرا للاهتمام . ومنتظرين القرار .



ابو بكر المصري متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02 - 09 - 2016, 04:18 PM   #14
RS1
عضو متقدم
 
الصورة الرمزية RS1
 

افتراضي رد: التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علي عبده مشاهدة المشاركة
هيتم رفع الامر للاداره يا غالي

شكرا لك
شكرا علي بيك علي اهتمامك

ونتشرف بإنتمائنا لبورصات



التوقيع:
عن عبد الله بن عمرو ـ رضي الله عنهما ـ عن النبي صلى الله عليه وسلم قال:

المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده، والمهاجر من هجر ما نهى الله عنه.



RS1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02 - 09 - 2016, 04:20 PM   #15
عضو فـعّـال
 

افتراضي رد: التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RS1 مشاهدة المشاركة
طيب وصحاب المبالغ الكبيره يعملوا ايه

هل ينفع تحول 20000$ عن طريق وسيط

محدش يتضمن اليومين دول

حسبنا الله ونعم الوكيل

المشكله عشان الواحد يطلع من البلد دي لازم ننقل حياتنا كلها

وياريت هتلاقي بلد عدله

بنحب مصر وما نقدر ع فراقها
بس الغراب معشش
ماهو يا استاذنا المثل بيقول ايه اللي رماك على المر

عادي حول المبالغ على دفعات . لان العمولة مش بتتغير في الكميات حسب ظني .



RS1 likes this.
ابو بكر المصري متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02 - 09 - 2016, 04:24 PM   #16
RS1
عضو متقدم
 
الصورة الرمزية RS1
 

افتراضي رد: التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بكر المصري مشاهدة المشاركة
ماهو يا استاذنا المثل بيقول ايه اللي رماك على المر

عادي حول المبالغ على دفعات . لان العمولة مش بتتغير في الكميات حسب ظني .
انا مش ضاررني الارسال للأموال
ضاررني الاستقبال للدولار

عاملين حصار من البنك ع الدولار اللي انت جايبه مش عارف نروح فين

الواحد مش حاسس بأمان

كل يوم قرارات ازبل من اللي قبلها

ومحتمل جدا يستولوا علي فلوسك في اي وقت او يمنعوا الفوركس

اي بلطجه وخلاص

لا يكفينا غير حسبنا الله ونعم الوكيل



التوقيع:
عن عبد الله بن عمرو ـ رضي الله عنهما ـ عن النبي صلى الله عليه وسلم قال:

المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده، والمهاجر من هجر ما نهى الله عنه.



RS1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02 - 09 - 2016, 04:27 PM   #17
عضو فـعّـال
 

افتراضي رد: التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحـمـد مشاهدة المشاركة
انا مع الفكرة جدا
ولكن يجب ذكر شىء هام ... هذا عبء كبير على المنتدى
لان المنتدى بيكون ضامن لاموال العملاء وامور كتير هرب منها احد المنتديات المشهورة

نعم هى مسؤوليه كبيرة جدا على المنتدى
لذلك يمكن للمنتدى تحديد نسبة (عمولة) بسيطة من التحويلات التى تجرى بداخلة
من باب المصلحة المشتركة
مش عبيء ولا حاجه يا استاذنا . ادارة المنتدى حتختار خمس وسطاء عن طريق طرح السيرة الذاتية للوساطاء بعد التحري وتترك التصويت بين اعضاء المنتدى . كمرحلة اولى وتكتب ان المنتدى مثلا يضمن الحوالات بحد اقصى 1000$ او يورو واعتقد الغالبية مننا تحويلاته لن تزيد في الشهر الواحد عن هذا المبلغ . والعضو له طبعا حرية التعامل مع الوسيط في اي مبلغ . وطبعا موضوع النسبة ده كويس بس ده حيرفع العمولة . فلازم الادارة تشوف حل وسط يرضي جميع الاطراف ( العضو والوسيط والادارة )



أحـمـد likes this.
ابو بكر المصري متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02 - 09 - 2016, 04:36 PM   #18
عضو مميـز
 
الصورة الرمزية أحـمـد
 

افتراضي رد: التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بكر المصري مشاهدة المشاركة
مش عبيء ولا حاجه يا استاذنا . ادارة المنتدى حتختار خمس وسطاء عن طريق طرح السيرة الذاتية للوساطاء بعد التحري وتترك التصويت بين اعضاء المنتدى . كمرحلة اولى وتكتب ان المنتدى مثلا يضمن الحوالات بحد اقصى 1000$ او يورو واعتقد الغالبية مننا تحويلاته لن تزيد في الشهر الواحد عن هذا المبلغ . والعضو له طبعا حرية التعامل مع الوسيط في اي مبلغ . وطبعا موضوع النسبة ده كويس بس ده حيرفع العمولة . فلازم الادارة تشوف حل وسط يرضي جميع الاطراف ( العضو والوسيط والادارة )
المنتدى يضمن = عبء
أخى انت اكيد تعرف المنتدى الذى اغلق قسم البنوك الالكترونية
مع ان هذا القسم كان عليه ضغط جامد ومشاهدة قوية وكل ذلك يصب فى مصلحة المنتدى
ورغم ذلك قرر ان يزيح عبء الضامن عن عاتقة

نعم أخى هو عب لذلك قلت يجب ان يكون هناك عمولة للمنتدى نظير هذا العبء او المسؤوليه
صدقنى هذا افضل ليستمر الوضع



التوقيع:
قال المتنبى

فإن سمعت كلاماً فيك جاوزه ... وخل قائله في غيه ساري
فما تبالي السما يوماً إذا نبحت ... كل الكلاب وحق الواحد الباري
لو كل كلب عوى ألقمته حجراً ... لأصبح الصخر مثقالاً بدينار
أحـمـد متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02 - 09 - 2016, 04:42 PM   #19
RS1
عضو متقدم
 
الصورة الرمزية RS1
 

افتراضي رد: التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحـمـد مشاهدة المشاركة
المنتدى يضمن = عبء
أخى انت اكيد تعرف المنتدى الذى اغلق قسم البنوك الالكترونية
مع ان هذا القسم كان عليه ضغط جامد ومشاهدة قوية وكل ذلك يصب فى مصلحة المنتدى
ورغم ذلك قرر ان يزيح عبء الضامن عن عاتقة

نعم أخى هو عب لذلك قلت يجب ان يكون هناك عمولة للمنتدى نظير هذا العبء او المسؤوليه
صدقنى هذا افضل ليستمر الوضع
من غير كلام

لازم عموله طبعا



التوقيع:
عن عبد الله بن عمرو ـ رضي الله عنهما ـ عن النبي صلى الله عليه وسلم قال:

المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده، والمهاجر من هجر ما نهى الله عنه.



RS1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02 - 09 - 2016, 04:45 PM   #20
عضو جديد
 

افتراضي رد: التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بكر المصري مشاهدة المشاركة
لابد للمنتدى المحترم ( بورصات ) اتخاذ هذه الخطوة الان . افتتاح منتدى للبنوك الالكترونيه وللوسطاء . وطبعا ده امر سهل جدا . والثقات كثيرون . بس انتو اعملو اعلان عن فتح القسم .واختاروا خمسه او عشرة فقط وان اشخصيا بتعامل مع واحد ثقة منذ ثلاث سنوات . وطبعا الوسيط بيقدم اوراقة الاصلية للمنتدى . نرجو الاهتمام بهذا الاقتراح . لانه اسهل طرق السحب والايداع في هذه المرحلة وعلى فكرة الوسيط مش اغلى من البنوك ولا حاجه . المحصلة تقريبا بتكون واحده
انا مش فاهم يعنى اية وسيط اليكترونى ؟؟ وهل دة شحص عادى ؟؟ ولا شركة ؟؟

والدفع بالجنية ولا بالدولار ؟؟

ارجوكم فهمونى اى حاجة ؟؟



فريم دقيقة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد مواضيع منتدى العملات العام Forex


مواضيع سابقة :

ترقب نتائج بيانات سوق العمل الأمريكي
الخسائر المربحة . هل هي حقيقة ام تلاعب ونصب
غدا اول ايام العشر الاوائل من ذي الحجه (فضل الايام العشر ) هام

مواضيع تالية :

اثبات لوجهة نظر (90% الاخبار تأتى لتؤيد الشارت)
ورشـة مـوجـات الـزمـن > تحليل و فرص حية <
التوقعات السنويه للذهب والنفط

التحويلات توقفت سواء للكارد المدفوع مقدما أو للفيزا

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
لاحظوا السيارة متى توقفت... استراحة بورصات
كيف توقفت الموسيقى القسم الادبي ، شعر ، قصص ، روايات
سؤال فني--على الميتاتريدر مع الشكر مقدما منتدى العملات العام Forex
سؤال للادارة بخصوص التحويلات منتدى العملات العام Forex


روابط الموقع الداخلية


الساعة الآن 10:07 PM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة