موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

نتائج مسابقة أفضل استراتيجية أو ورشة عمل - اكتوبر 2015

منتدى تداول العملات العام

Like Tree114Likes

موضوع مغلق

قديم 01 - 12 - 2015, 11:18 PM   #21
عضو نشيط جدا

افتراضي رد: نتائج مسابقة أفضل استراتيجية أو ورشة عمل - اكتوبر 2015

رد: نتائج مسابقة أفضل استراتيجية أو ورشة عمل - اكتوبر 2015

ودالشريف غير متواجد حالياً  
قديم 01 - 12 - 2015, 11:24 PM   #22
موقوف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ana 3uDai مشاهدة المشاركة
الف مبروك للجميع .. انا اتظلمت ظلم كبير في المسابقه ازاي ابقي مركز خامس؟ دي حاجه متوقعتهاش نهائي ارجو التوضيح لان كده في خلل كبير في التصحيح و علي اي اساس حسبتوها.. انا متوغوش يا صلاح
مش عارفة اقولك مبروك ولا ان أكيد في ناس اتظلمت خصوصاً وان في ورشة خسرانة 200% واخدة مركز متقدم ومش فاهمة ازاي ... بس مبروووووووووووك لك على انجازك ومبروك للجميع

وكمان يا جماعة اتجاه البوصله ازاي في المركز الأخير انا راجعت ورشته لقتها متقدمة على الورشة اياها بفرق أكبر من 10000%

ممكن يا جماعة تفهمونا بتحسبوا ازاي لاني مش فاهمة هي المراكز بتتحدد على أي اساس .. ازاي ورشة بتخسر كل صفقاتها تاخد مركز اعلى من 4 فائزين ممكن حد يرد عليا ويفهمني لو سمحتو

المرعبة أنا غير متواجد حالياً  
قديم 01 - 12 - 2015, 11:35 PM   #23
مشرف بورصات

الصورة الرمزية احمد ريان

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المرعبة أنا مشاهدة المشاركة
مبروك للجميع

بس يا جماعة في حاجة واضحة جدا ومش عارفة ليه محدش بيتكلم عنها رغم ان فيها ظلم لكل الفائزين

ورشة الهيدج .. محسوبة كلها غلط لانكم ما بتحسبوش السبريد صح

مين طيب في الزمن دا تفوت عليه ان الازواج سريعة الحركة يتحسب لها سبريد نقطة و نصف

لو حسبنا صح هتطلع اغلب الصفقات خسارتها تتراوح بين 200 ل 800 نقطة

في ناس طيبة آه بس مش للدرجة يعني

اهلا اخي الكريم

اي تسائل مشروع ونجيب عليه بكل ثقه وشفافيه

http://www.borsaat.com/vb/t873107-2.html

ورشه ورشة المتاجرة بطريقة هدج رياضية
للعضو الكريم
magedhamza

هي استراتيجيه رقميه جديده وقليل نوعها في المنتدي +الشرح المستفيض مع امثله يوميه علي العملات وتحقيق ارباح + طور منها بعد فتره لكي تتناسب مع الاسيبرد اكبر من نقطه ونصف والمسافات ل 30 نقطه
دائما يرفق شارت لشارت ورسم توضيحي مع شرح مفصل لكل فرصه
دائما يتم خصم الاسيبرد والاداره في التصحيح خصمت الاسيبرد ايضا في اعتماد النتيجه
الموضوع في المتابعه فوق الممتاز والشرح والاستراتيجيه في المجمل جيده جدا ولها متابعين لمحبي استراتيجيات الهدجات الرقميه
بالنسبه للعضو صاحب الموضوع حقق في الورشه اكثر من 380 مشاركه فعاله وهو اكبر عدد مشاركات فعاله وسط جميع المتسابقين

فهو يستحق وعن جداره المركز الاول في عدد النقاط (50 نقطه ) والمركز الثاني كافضل ورشه من تقييم 30 اخذ (25 نقطه ) ولم يحصل علي اي نقاط في التصويت

تحياتى

احمد ريان متواجد حالياً  
قديم 01 - 12 - 2015, 11:43 PM   #24
مشرف بورصات

الصورة الرمزية احمد ريان

اقتباس:
الف مبروك للجميع .. انا اتظلمت ظلم كبير في المسابقه ازاي ابقي مركز خامس؟ دي حاجه متوقعتهاش نهائي ارجو التوضيح لان كده في خلل كبير في التصحيح و علي اي اساس حسبتوها.. انا متوغوش يا صلاح
اهلا عدي مبروك الجائزه والمركز الثالث الي الخامس نفس القيمه الماليه وتقريبا نفس المستوي واعتبر نفسك في مركز متقدم جدا لمجهودك الكبير في الورشه فهي رائعه

تحيه كبيرة لحضرتك

Rytal likes this.
احمد ريان متواجد حالياً  
قديم 01 - 12 - 2015, 11:45 PM   #25
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية last nostalgia

ماعاد استاد محمود انا اراه ترتيب غير منصف

اقتباس:

last nostalgia غير متواجد حالياً  
قديم 01 - 12 - 2015, 11:46 PM   #26
موقوف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد ريان مشاهدة المشاركة
اهلا اخي الكريم

اي تسائل مشروع ونجيب عليه بكل ثقه وشفافيه

http://www.borsaat.com/vb/t873107-2.html

ورشه ورشة المتاجرة بطريقة هدج رياضية
للعضو الكريم
magedhamza

هي استراتيجيه رقميه جديده وقليل نوعها في المنتدي +الشرح المستفيض مع امثله يوميه علي العملات وتحقيق ارباح + طور منها بعد فتره لكي تتناسب مع الاسيبرد اكبر من نقطه ونصف والمسافات ل 30 نقطه
دائما يرفق شارت لشارت ورسم توضيحي مع شرح مفصل لكل فرصه
دائما يتم خصم الاسيبرد والاداره في التصحيح خصمت الاسيبرد ايضا في اعتماد النتيجه
الموضوع في المتابعه فوق الممتاز والشرح والاستراتيجيه في المجمل جيده جدا ولها متابعين لمحبي استراتيجيات الهدجات الرقميه
بالنسبه للعضو صاحب الموضوع حقق في الورشه اكثر من 380 مشاركه فعاله وهو اكبر عدد مشاركات فعاله وسط جميع المتسابقين

فهو يستحق وعن جداره المركز الاول في عدد النقاط (50 نقطه ) والمركز الثاني كافضل ورشه من تقييم 30 اخذ (25 نقطه ) ولم يحصل علي اي نقاط في التصويت

تحياتى
اختك الكريمة

أنا قريت الورشة وعجبتني الطريقة .. ولما جيت أحسب لقيت النتيجة كلها بالسالب بسبب السبريد

يعني خسرانة بسبب السبريد دا اولا + الخسارة العادية دا ثانيا .. فحضرت جرب احسب بنفسك أي صفقة .. او جربها عملي أسهل .. هتعرف ان الطريقة لا يمكن تكسب ولا تخرج تعادل حتى مع السبريد الحقيقي لان العضو حاسب النتائج غلط اصلا .. ازواج الفرنك والاسترليني والاسترالي باسبريد نقطة ونص ازاي يعني .. دا كلام نظري مش نتائج

وطبعا شكرا للعضو وطريقته ومجهوده ولا تصلح الطريقة الا مع حساب ECN أو بدون سبريد أعلى من نقطة ونصف والا كان المجموع خسارة ...

قديم 01 - 12 - 2015, 11:52 PM   #27
مشرف بورصات

الصورة الرمزية احمد ريان

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المرعبة أنا مشاهدة المشاركة
اختك الكريمة

أنا قريت الورشة وعجبتني الطريقة .. ولما جيت أحسب لقيت النتيجة كلها بالسالب بسبب السبريد

يعني خسرانة بسبب السبريد دا اولا + الخسارة العادية دا ثانيا .. فحضرت جرب احسب بنفسك أي صفقة .. او جربها عملي أسهل .. هتعرف ان الطريقة لا يمكن تكسب ولا تخرج تعادل حتى مع السبريد الحقيقي لان العضو حاسب النتائج غلط اصلا .. ازواج الفرنك والاسترليني والاسترالي باسبريد نقطة ونص ازاي يعني .. دا كلام نظري مش نتائج

وطبعا شكرا للعضو وطريقته ومجهوده ولا تصلح الطريقة الا مع حساب ECN أو بدون سبريد أعلى من نقطة ونصف والا كان المجموع خسارة ...
ولما عضو يعرض طريقه ويضع شرط الاسيبرد 1.5 نقطه

وحضرتك تنفذي الطريقه علي wwm في اسيبرد 4 او 3 نقط هل العيب ده من مين ؟؟؟

صاحب الطريقه ولا اللي طبقها ؟؟

احمد ريان متواجد حالياً  
قديم 02 - 12 - 2015, 12:01 AM   #28
موقوف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد ريان مشاهدة المشاركة
ولما عضو يعرض طريقه ويضع شرط الاسيبرد 1.5 نقطه

وحضرتك تنفذي الطريقه علي wwm في اسيبرد 4 او 3 نقط هل العيب ده من مين ؟؟؟

صاحب الطريقه ولا اللي طبقها ؟؟
صاحب الطريقة يشكر اساساً انه بيساعد الناس

بس عيب أوي لما يكون زوج السبريد فيه 14 و 15 نقطة .. وفي أقل الاحوال 10 نقاط .. خليهم 5 بلاش 15

واحسبها انا ب 1.5 ... فين البروكار ال فيه السبريد الخيالي دا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يا ريت حضرتك تقرا الموضوع وتشوف الأزواج اللي كانت عليها الصفقات .. وتقولنا فين اسبريد 1.5 عليها في العالم كله

انا مش هختلف معاك لو قولت لي اسبريد اليورو 0.3 لكن لما تبقى ازواج الاسترالي والفرنك والاسترليني 1.5 يبقى اسمح لي أقولك ربنا عرفوه بالعقل

قديم 02 - 12 - 2015, 12:10 AM   #29
عضو جديد

الف الف مبرووووووووووووووووك ورش رائعه وفوق الرائعه بارك الله لكم ما شاء الله تستاهلو

مدمره الفوركس غير متواجد حالياً  
قديم 02 - 12 - 2015, 12:11 AM   #30
موقوف

على فكرة بقى أنا مش عارفة هو عيب لما نعترف بالخطأ مثلا؟

لو الأمر محسوم وفرض رأي بأي شكل وخلاص .. يبقى الأفضل ما تعملوش مسابقات يا جماعة وتكتبوا نتائج وخلاص .. لكن الأسلوب دا مش كويس بجد .. ما ينفعش النقاش بالطريقة دي خصوصاً وانكم فعلا حاسبينها غلط وفي 3 ورش

وورشة العرض وطلب عدي .. وورشة اتجاه البوصلة .. مستحيل تكون في المراكز ده تحت ورشة خسرانة 200 % ..

حرام مجهود الناس يضيع بالطريقة دي .. وعلى فكرة انتو مش آلهة والخطأ مش عيب .. الاصرار عليه هو العيب

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

مواضيع سابقة :

سؤال بخصوص اكسنيس
XM.com أقوى شركة في النصب على عملائها.
للمعالجة حالات الصرع والامراض الباطنية والنفسية00905362152436

مواضيع تالية :

طلب شرح برنامج الملتي تريمنال
ياجماعه ماهى افضل شركه لاااوامر المعلقه
تحميل متصفح اوبرا 2015 Download Opera

نتائج مسابقة أفضل استراتيجية أو ورشة عمل - اكتوبر 2015