موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

سؤال عن تجارب السحب للبنوك المصريه

منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

Like Tree15Likes

قديم 18 - 05 - 2015, 07:08 PM   #11
عضو جديد

الصورة الرمزية trader2015

افتراضي رد: للنقاش : اخبار عن منع المركزي المصري السحب ايضا من شركات الفوركس كما منع الايداع سابقا

رد: للنقاش : اخبار عن منع المركزي المصري السحب ايضا من شركات الفوركس كما منع الايداع سابقا
بالنسبة لى بعمل طلب سحب على بنك العربى الافريقى وبيتقبل عادى وهذا من 7 يوم لاخر طلب

والايداع بالفيزا ايضا اتقبل عادى

بالنسبة لبنك cib هو غلس من يومه

التوقيع:

رقم الحساب الخاص بالورشة 111871191 باسورد الحساب للمشاهدة trader2015
trader2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18 - 05 - 2015, 07:23 PM   #12
مشرف بورصات

الصورة الرمزية احمد ريان

افتراضي رد: اخبار عن منع المركزي المصري السحب ايضا من شركات الفوركس كما منع الايداع سابقا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omeratta مشاهدة المشاركة
عن طريق cib

وبالكريدت كارد

هل اسحب مبلغي الان
http://www.borsaat.com/vb/t838555.html#post1868394

لا اخي الايداعات انا قلت انها توقفت كتحويل بنكي
اما بطاقات هي المصدر الوحيد حاليا والمبالغ صغيره مفيش خوف منها ولا قلق

والوضع حدث مع البعض وليس الكل حاليا ومفيش خوف

الموضوع للنقاش لو في اى جديد

تحياتى

احمد ريان متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18 - 05 - 2015, 07:38 PM   #13
عضو فـعّـال

افتراضي رد: للنقاش : اخبار عن منع المركزي المصري السحب ايضا من شركات الفوركس كما منع الايداع سابقا

الله يخربيت الحكومه المتخلفه ايلى بتضييق ع الناس طب دلوقتى انا فى شركه اف اكس دى دى ايلى برده معلش عندهم قوانين زى بالضبط الحكومه المصريه يعنى مثلا فى شرط فى السحب فى اف اكس دى دى عجييييييب مش لاقيه غير فيها هو انك لو عملت ايداع 500 دولار مثلا عن طريق بنك نتلر تسحب لحد 500 بس عن طريق نتلر اما الباقى مفيش اى وسيله سحب غير البنك الارضى شوف قانون حلو اووى حكومه مصريه برده نفس الفكر طيب انا دلوقتى اسحب فلوس ازاى من اف اكس دى دى طالما البنك بيرفض والله ياجدعان مصر ام الدنيا

Star-FX likes this.
هيثم احمد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18 - 05 - 2015, 07:40 PM   #14
عضو مميـز

Talking رد: للنقاش : اخبار عن منع المركزي المصري السحب ايضا من شركات الفوركس كما منع الايداع سابقا

موسم الوسطاء للبنوك الالكترونية

soka غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18 - 05 - 2015, 07:42 PM   #15
عضو جديد

افتراضي رد: اخبار عن منع المركزي المصري السحب ايضا من شركات الفوركس كما منع الايداع سابقا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد ريان مشاهدة المشاركة

الايداعات متوقفه ما عدا بطاقات الصراف يا غالي منذ عام ونصف
الكلام ده غير صحيح انا عملت اكثر من اربعة تحويلات هذه السنه 2015 عن طريق بنك القاهرة فرع المطار وما فيش اى مشاكل هذا الكلام غير صحيح يا استاذ احمد

احمد ريان likes this.
اشرف ابو هميله غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18 - 05 - 2015, 07:42 PM   #16
مشرف بورصات

الصورة الرمزية احمد ريان

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم احمد مشاهدة المشاركة
الله يخربيت الحكومه المتخلفه ايلى بتضييق ع الناس طب دلوقتى انا فى شركه اف اكس دى دى ايلى برده معلش عندهم قوانين زى بالضبط الحكومه المصريه يعنى مثلا فى شرط فى السحب فى اف اكس دى دى عجييييييب مش لاقيه غير فيها هو انك لو عملت ايداع 500 دولار مثلا عن طريق بنك نتلر تسحب لحد 500 بس عن طريق نتلر اما الباقى مفيش اى وسيله سحب غير البنك الارضى شوف قانون حلو اووى حكومه مصريه برده نفس الفكر طيب انا دلوقتى اسحب فلوس ازاى من اف اكس دى دى طالما البنك بيرفض والله ياجدعان مصر ام الدنيا
مهو انا بقي عايزك تجرب وتقولنا تجربتك وان شاء الله خير

قديم 18 - 05 - 2015, 07:48 PM   #18
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد ريان مشاهدة المشاركة
مهو انا بقي عايزك تجرب وتقولنا تجربتك وان شاء الله خير
يا جماعة الخبر ده غير صحيح لان الخبر بيقول انالسحب سيمنع كما تم الايداع
والايداع لم يمنع اصلا عن طريق التحويل البنكى وانا بحول عادى جدا عن طريق بنك القاهرة وبستقبل على نفس الحساب طبقا لقواعد فكسول

اشرف ابو هميله غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18 - 05 - 2015, 07:53 PM   #19
مشرف بورصات

الصورة الرمزية احمد ريان

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اشرف ابو هميله مشاهدة المشاركة
يا جماعة الخبر ده غير صحيح لان الخبر بيقول انالسحب سيمنع كما تم الايداع
والايداع لم يمنع اصلا عن طريق التحويل البنكى وانا بحول عادى جدا عن طريق بنك القاهرة وبستقبل على نفس الحساب طبقا لقواعد فكسول
طيب شيء جميل ان بنك القاهره فاتح الايداع وانصح اي حد بفتح حساب به وتحويل الاموال من خلاله

خبر مفرح للكثيرين

قديم 18 - 05 - 2015, 07:54 PM   #20
عضو جديد

الصورة الرمزية memo_zezo

افتراضي رد: سؤال عن تجارب السحب للبنوك المصريه

والله الحكومه عندنا تستاهل بجداره جايزة نوبل فى التضييق وخنقة الشعب سايبين الحراميه اللى نهبوا ام البلد من كل ناحيه وبيسنوا قوانين على المواطنين بكل الاشكال حتى اللى بقوا يدوروا على مصدر للدخل من ع النت خارج البلد لانهم مش لاقيين فرصه سفر بره مصر برضه الحكومه مش سايباهم ف حالهم وزى مايكون بقى مكتوب ع المواطن المصرى انه لازم يعيش ويموت وهو مش لاقى ياكل حسبي الله ونعم الوكيل

memo_zezo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

مواضيع سابقة :

تجربة حقيقية واقعية مع شركة MX لعلها تكون اجابة لتسائلات الكثيرين
عاجل: تعطل الموقع الالكتروني لـ Fxecosystems
هيئة التنظيم النيوزلندية تشطب Capital Trust ، وتحاول التملص من مسئوليتها

مواضيع تالية :

Capital One Forex
شركة CMS Trader خسرتني أكثر من 23 ألف دولار
إلى كل من يريد السحب من حسابه في سكريل (من المصريين بالقاهرة)

سؤال عن تجارب السحب للبنوك المصريه