موقع بورصات

بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام Forex لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية – الفوركس والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات فوركس ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية – فوركس يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال فوركس ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية - الفوركس > منتدى العملات العام Forex

حسابك الاسلامى مع شركة FXDD برعاية بورصات

منتدى العملات العام Forex

Like Tree198Likes

قديم 18-09-2009, 05:33 PM   #81
عضو جديد

افتراضي رد: حسابك الاسلامى مع شركة FXDD برعاية بورصات

رد: حسابك الاسلامى مع شركة FXDD برعاية بورصات
لماذا الغيت مشاركتى هل يوجد بها اساءه للمنتدى شركه الfxdd غير مرخصه نعم غيرمرخصه هل هذة اساءه وبيدعوا انهم مسجلين فى الnfa وهما غير مسجلين اى حد يسألهم على الشات و يتأكد من ذلك بس انا عاوز اعرف المنتدى زعل ليه من كلامى حتى يحتاط الاخرين هو دة بيزعل الاخوه فى المنتدى ممكن الاخ نسر يرد عليه بدون حزف المشاركه و الرد مكفول للجميع واذا كانت مسجله زى ما بيدعو ليه مالغوش الهدج ومطبقوش الفيفو والا بيتحايلو على القانون ههههههههههههههههه

التعديل الأخير تم بواسطة emad650 ; 18-09-2009 الساعة 05:45 PM
emad650 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18-09-2009, 07:21 PM   #82
عضو فـضـي

الصورة الرمزية د.أسامة عادل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad650 مشاهدة المشاركة
لماذا الغيت مشاركتى هل يوجد بها اساءه للمنتدى شركه الfxdd غير مرخصه نعم غيرمرخصه هل هذة اساءه وبيدعوا انهم مسجلين فى الnfa وهما غير مسجلين اى حد يسألهم على الشات و يتأكد من ذلك بس انا عاوز اعرف المنتدى زعل ليه من كلامى حتى يحتاط الاخرين هو دة بيزعل الاخوه فى المنتدى ممكن الاخ نسر يرد عليه بدون حزف المشاركه و الرد مكفول للجميع واذا كانت مسجله زى ما بيدعو ليه مالغوش الهدج ومطبقوش الفيفو والا بيتحايلو على القانون ههههههههههههههههه

صراحة لم ارى اى ردود محذوفة او محجوبة منك كما لم اجد فى قسم المشاركات المحذوفة ايضا!!
من الواضح انك لم تكتب هنا فى الموضوع اصلا
فنحن نعرف ان الشركة غير مسجلة فى NFA و هذا مما يجعلنا سعداء اكثر مع الشركة و بالعكس فان كتبت انها ليست مع NFA ساشكرك كثيرا لتوضيح هذا
للاسف لا ارى اى مشاركات واضح ان الصيام مأثر عليك برجاء كتابة ما كنت تريد مرة اخرى و ساقوم بالرد عليك و تحت امرك فى اى شيئ..
الله كريم.,

د.أسامة عادل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18-09-2009, 07:22 PM   #83
عضو فـضـي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_hany0 مشاهدة المشاركة
اضم صوتي لصوته فقد فزت ايضا بحساب 100 دولار ولكن عند التسجيل توقفت عند بيانات البنك فانا في مصر وعندي حساب بالمصري في بنك الاسكندريه فهل يصلح او حساب جنيه مصري توفير nsgb وان كان ينفع فما هو سويفت البنكين
ودي واحترامي

لا مانع من كتابة اى بيانات مؤقتا
فى حالة السحب ستقوم بارسال ورقة جديدة فيها حسابات البنك التى تريد الاستقبال عليه فعلا
تقبل ودى و الف مبروك على الجائزة..
الله كريم.,

قديم 18-09-2009, 08:25 PM   #84
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة بتاعتك موجودة فى موضوعى أنا فزت فى فوازير رمضان من fxdd
والشركة أنا معاها من قبل الجايزة وفعلا محترمة و موثوقة
وربنا يدمها نعمة ومتسجلش فى ال
nfa

menshawy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18-09-2009, 11:15 PM   #85
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية نادر فيليب

Smile رد: حسابك الاسلامى مع شركة FXDD برعاية بورصات

اقتباس:

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ه ه
أنت لسة فاكر ....
ياأبنى الموضوع ده قتل بحثا وفحصا وتمحيصا ... والردود فيه تملأ المنتديات طولا وعرضا ...
هههههههههه.........

عموما لو بتسأل من باب العلم بالشئ ...تأثير الموضوع ده عليك كمتاجر مفيد وليس مضر كما تعتقد ..
وأذا أردت تفصيلات أخرى أتعب نفسك بالبحث فى موضوعات المنتدى ومنتديات الجيران لتلم بالموضوع ...
وشكرا لك أهتمامك يا سيد عماد ...

التوقيع:
طبعا وجود هذا الموضوع بعد ان تأخر كثيرا فى الأستراحة فرحنى جدا ...ورد د.أسامة عادل شجعنى كثيرا

أشكر جميع من رد
... و شكرا إدارة بورصات

م.نادر فيليب
نادر فيليب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 19-09-2009, 03:29 PM   #86
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nesr مشاهدة المشاركة
صراحة لم ارى اى ردود محذوفة او محجوبة منك كما لم اجد فى قسم المشاركات المحذوفة ايضا!!
من الواضح انك لم تكتب هنا فى الموضوع اصلا
فنحن نعرف ان الشركة غير مسجلة فى NFA و هذا مما يجعلنا سعداء اكثر مع الشركة و بالعكس فان كتبت انها ليست مع NFA ساشكرك كثيرا لتوضيح هذا
للاسف لا ارى اى مشاركات واضح ان الصيام مأثر عليك برجاء كتابة ما كنت تريد مرة اخرى و ساقوم بالرد عليك و تحت امرك فى اى شيئ..
الله كريم.,
نع المشاركه كانت فى موضوع اخر انا اسف جدآ ولكن هذا ليس دليل على ان الشركه موثوق فيها او لا طبعآ كلمتهم على الشات قلت هل انتم مسجلين فى الnfa قال نعم وكتب رقم التسجيل وانا مش فاكر الرقم قلتله هاتلغوا الهدج قال لا قلت مش انت قلت انكم مسجلين قال هانطبق قررات الnfa بس مش على العملاء طب ازاى شئ غريب

قديم 19-09-2009, 03:35 PM   #87
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية محمد علي نوارج

اقتباس:
نع المشاركه كانت فى موضوع اخر انا اسف جدآ ولكن هذا ليس دليل على ان الشركه موثوق فيها او لا طبعآ كلمتهم على الشات قلت هل انتم مسجلين فى الnfa قال نعم وكتب رقم التسجيل وانا مش فاكر الرقم قلتله هاتلغوا الهدج قال لا قلت مش انت قلت انكم مسجلين قال هانطبق قررات الnfa بس مش على العملاء طب ازاى شئ غريب
حضرتك عاوز إيه بالظبط يعني ؟؟؟
خلاص
حضرتك عرضت وجهة نظرك في أكثر من موضوع وبأكثر من رد

وتم الرد عليك

أعتقد كده كفاية كلام في الموضوع
ملوش لازمة بقى الكلام الكتير طالما أوضحت وجهة نظرك

وكمان إنت مش أول واحد يدخل يقول الكلام ده

دا الموضوع ده أكل عليه الزمان وشرب من كتر الكلام فيه

وأهو إحنا لسة مع الشركة وشغالين الله ينور

شركة محترمة -- دعم فني محترم -- وكلاء وأيبيهات محترمين

عاوزين إيه تاني غير كده ؟؟؟!!!

التوقيع:
" ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت وكنت أظنها لا تفرج "

..**.. إفعل دائماً ما يمليه عليك ضميرك ..**..

---= لا تنتظر شكراً من أحد على عمل عملته .. ولكن يكفيك أن تكون راضٍ عن نفسك =---

TV QURAN .. تي في قرآن
محمد علي نوارج غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 19-09-2009, 03:57 PM   #88
عضو فـضـي

اقتباس:

هذا الكلام غير صحيح ما تقول و ان كان لديك تسجيل للحديث ففضلا اعطنا الدليل و الا سيعتبر كلامك مرسلا بلا دليل..
الصحيح ان شركة FXDD هى احد شركات تراديشين جروب و المسجلة فى NFA و لما تم فصل الشركة لانها تعمل فى مجال الفوركس عن الشركة الام طبقا للقانون الامريكى فوجب التسجيل برقم جديد فى منظمة ال NFA علما بان الشركة قدمت اوراقها و تنتظر موافقة المنظمة و التى نأمل جميعا ان لا تقبلها ال NFA كى نبقى فى الشركة و احنا مرتاحين..
اما موضوع انها غير موثوقة بسبب انها غير مسجلة حتى الان فى NFA فيعتبر دربا من الهرطقة لان ببساطة NFA هى منظمة خاصة و ليست تابعة للحكومة الامريكية..
و نفس السؤال هل تعرف شركات تبع ال NFA ونقدر نقول عليها موثوقة و تسمح لنا على الاقل باخذ ربحنا ووضع ستوب لوز لعقودنا..
لن اقول لك الهيدج و السكالبينج..
شيئ اخر ما هى شركتك الموثوقة التى تفضلها من باب النصيحة لاخوانك..
بالتوفيق..
الله كريم.,

قديم 19-09-2009, 05:06 PM   #89
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nesr مشاهدة المشاركة
هذا الكلام غير صحيح ما تقول و ان كان لديك تسجيل للحديث ففضلا اعطنا الدليل و الا سيعتبر كلامك مرسلا بلا دليل..
الصحيح ان شركة FXDD هى احد شركات تراديشين جروب و المسجلة فى NFA و لما تم فصل الشركة لانها تعمل فى مجال الفوركس عن الشركة الام طبقا للقانون الامريكى فوجب التسجيل برقم جديد فى منظمة ال NFA علما بان الشركة قدمت اوراقها و تنتظر موافقة المنظمة و التى نأمل جميعا ان لا تقبلها ال NFA كى نبقى فى الشركة و احنا مرتاحين..
اما موضوع انها غير موثوقة بسبب انها غير مسجلة حتى الان فى NFA فيعتبر دربا من الهرطقة لان ببساطة NFA هى منظمة خاصة و ليست تابعة للحكومة الامريكية..
و نفس السؤال هل تعرف شركات تبع ال NFA ونقدر نقول عليها موثوقة و تسمح لنا على الاقل باخذ ربحنا ووضع ستوب لوز لعقودنا..
لن اقول لك الهيدج و السكالبينج..
شيئ اخر ما هى شركتك الموثوقة التى تفضلها من باب النصيحة لاخوانك..
بالتوفيق..
الله كريم.,
فكسول او الشركه اللى بقالها اكثر من عشرين عام وماسمعناش حد بقول حطيت فلوس وكالوها عليه

قديم 19-09-2009, 05:14 PM   #90
عضو جديد

انا حاسس ان المنتدى هايلغى عضويتى بس انا ما بكرهش الشركه والله نفسى اكون عميل فيها بس هو الموضوع والله شك مش اكثر وليس تشنيع انا باقول وقعه فقط والا اعيب فيها انا لم اتهمها باى شئ واذا كنت اتهمت الشركه فى شئ حد يقلى اية هذه المحادثه قبل اشتراك الشركه فى المنتدى اذا كنت بتقول كلامى مرسل اللى مش مصدق يكلمهم والا دة كمان غلط

التعديل الأخير تم بواسطة emad650 ; 19-09-2009 الساعة 05:18 PM

جديد مواضيع منتدى العملات العام Forex

الكلمات الدلالية (Tags)
الاسلامي, برعاية, بورصات, fxdd, حسابك, شركة

مواضيع سابقة :

قليل دائم ولا كثير منقطع؟ نصيحة مهمة.
هدوء ما بعد العاصفة
نتائج البيانات الامريكيه ليوم الاربعاء5 /8 / 2009

مواضيع تالية :

العاصفة مستمرة ولكن الترقب يسيطر على الاسواق
الأخبار والتقارير الاقتصادية الهامة ليوم الخميس 6 / 8/ 2009