موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

NFA تلغي الاستوب لوز والليمت وقرارات غريبه

منتدى تداول العملات العام

قديم 05 - 07 - 2009, 11:56 PM   #21
مضارب شرس

افتراضي رد: NFA تلغي الاستوب لوز والليمت وقرارات غريبه

رد: NFA تلغي الاستوب لوز والليمت وقرارات غريبه
معلش يا جماعة انا عندي راي في الموضوع بتاع الغاء كل الحاجات دي و اتمني التصحيح و هوه راي غريب شوية بس ممكن يكون له جانب من الصحة

انا هتكلم عن شركة اف اكس سي ام و دي الشركة اللي انا بتعامل معاهم بغض النظر عن موضوع الهدج عايزين نشوف هم هيلغوا الحاجات التانية دي ليه؟؟؟

رايي ان الحجات التانية دي مين اللي بينفذها؟؟؟ طبعا الشركة

الشركة هيه اللي بتعمل اللميت و الستوب لوز و الاوامر المعلقه و ده اللي الشركة مش عايزاه عايزه كل حاجه تبقي علاقة مع البنك مباشرة و في رايي المتواضع ان ده الصح ولكنه متعب لينا لكن هوه ده الصح لان كل الناس بتشتكي من تدخل الشركة او من بطء التنفيذ و الحجات دي وانا كمان اشتكيت ان في مرة مش قفل معايا علي ستوب و المنتدي الحمدلله ساعدني استعيد الفلوس و تم بالفعل علشان كده هم عايزين ينهوا اي تدخل للشركة و ده رايي المتواضع و اتمني التصحيح

شكرا و بالتوفيق للجميع

ahmadforex غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06 - 07 - 2009, 12:21 AM   #22
عضو جديد

الصورة الرمزية wetsha

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadforex مشاهدة المشاركة
معلش يا جماعة انا عندي راي في الموضوع بتاع الغاء كل الحاجات دي و اتمني التصحيح و هوه راي غريب شوية بس ممكن يكون له جانب من الصحة

انا هتكلم عن شركة اف اكس سي ام و دي الشركة اللي انا بتعامل معاهم بغض النظر عن موضوع الهدج عايزين نشوف هم هيلغوا الحاجات التانية دي ليه؟؟؟

رايي ان الحجات التانية دي مين اللي بينفذها؟؟؟ طبعا الشركة

الشركة هيه اللي بتعمل اللميت و الستوب لوز و الاوامر المعلقه و ده اللي الشركة مش عايزاه عايزه كل حاجه تبقي علاقة مع البنك مباشرة و في رايي المتواضع ان ده الصح ولكنه متعب لينا لكن هوه ده الصح لان كل الناس بتشتكي من تدخل الشركة او من بطء التنفيذ و الحجات دي وانا كمان اشتكيت ان في مرة مش قفل معايا علي ستوب و المنتدي الحمدلله ساعدني استعيد الفلوس و تم بالفعل علشان كده هم عايزين ينهوا اي تدخل للشركة و ده رايي المتواضع و اتمني التصحيح

شكرا و بالتوفيق للجميع

لو الكلام ده صحيح يبقى الشركة هتقفل خالص

لان اى امر انت بتعمله بيتم عن طريق الشركة مش بس التارجت والاستوب

والمشاكل اللى كانت بتحصل مش كلها على الاوامر المعلقة

يعنى مثلا لو انت قاعد امام الجهاز وحبيت تقفل صفقة وحصلت مشكلة فى السيرفر بتاع الشركة وخسرت بسبب الموضوع ده ماهى الشركة هتبقى مسؤولة برضه

انا بتفق مع راى نسر ان فى حاجة متخطط ليها يعنى كل اللى بيحصل ده مجرد وسيلة من ضمن عدة وسائل للوصول لاهداف معينة

wetsha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07 - 08 - 2009, 02:25 AM   #23
عضو جديد

BY BY NFA
VERY BAD ORGANIZATION
وبصراحة كدة في NFA وفي قوانين الفيفو وفي امريكا نفسها بالمرة
الحل الهروب للبلاد خارج امريكا الشركات التي توفر لعملائها حسابات خارج امريكا منها fxsol - fxcm
Thanks

magic sword. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

الكلمات الدلالية (Tags)
موز, الاستوب, تلغي, nfa, غريبه, والليمت, وقرارات

مواضيع سابقة :

الى جميع اعضاء المنتدي
الأخبار والتقارير الاقتصادية الهامة ليوم الجمعه 3-7-2009
نتائج البيانات الاوروبيه ليوم الجمعه 3-7-2009

مواضيع تالية :

بلا شارت بلا بطيخ ... كيف تعلمت الفوركس
مؤشر Ichimoku Kinko Hyo - شرح مؤشر إتشيموكو