موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى الدروس التعليمية

سؤال

منتدى الدروس التعليمية

قديم 23 - 05 - 2009, 09:55 AM   #1
عضو جديد

Lightbulb سؤال

سؤال
بعد السلام والتحية العطرة علي كل القائمين علي المنتدي هنا وعلي كل اعضاءة اللي بجد ملهمش زي ...
بعد اذنكم يا جماعة كان ليا سؤال .. هل في مكان الواحد يتعلم فية الفوركس في مصر وفي القاهرة تحديدا باحترافية .. انا طبعا مش بقلل من التعلم من خلال المنتديات والاعضاء الكرام .. بس بجد محتاج اتعلم بالورقة والقلم زي ما بيقولو ..

ودة لاني متابع للمنتدي وللمواضيع من وقت للاخر بس للاسف مكنتش بسيب ردود .. الفكرة اني حاسس اني مش بتقدم كتير يمكن علشان الشغل واخدني ومش سايب لي وقت .. بس صدقوني علي مدار سنة مش عارف اطلع الفوركس من دماغي .. ادمان بقي

وبجد انا ناوي والنية للة لازم هبقي حاجة في الفوركس .. يمكن الواحد اتعرض لاحباطات من اصحاب واهل وتريقة .. واعتقد ان كل واحد فيكم اتعرض للكلام دة في اول طريقة .. بس انا مصمم وان شاء ربنا يكرمني وابقي حاجة ولو صغيرة وسطكم ..

فلو في مكان ممكن اتعلم فية تعلم حقيقي .. او ممكن حد يتبناني .. مع انها صعبة شوية
بجد اكون لكم من الشاكرين لو حد خد بأيدي ودلني علي المكان اللي ممكن اتعلم فية فعلا ..

اذا اعجبك الموضوع و اردت نشره في المنتديات الاخرى فاستخدم هذا الرابط:
سؤال
http://www.borsaat.com/vb/t36492.html

Freeze_eg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 23 - 05 - 2009, 12:39 PM   #2
عضو فـضـي

الصورة الرمزية د.أسامة عادل

افتراضي رد: سؤال

و الله كان بودى يا غالى و لكن للاسف (لحسن الحظ) انى مش من سكان القاهرة و اسكن فى الاسكندرية فقط..
لكن ان شاء الله فى تلاقى حد يدربك و عامة تابع معانا و اقرا كثيرا و احنا تحت امرك فى اى شيئ..
الله كريم.,

د.أسامة عادل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 23 - 05 - 2009, 01:47 PM   #3
عضو جديد

شكرا يا نسر بورصات علي ردك عليا وهو فعلا من سؤء حظي .. بس ربنا كريم وهبقي موجود في المنتدي ان شاء اللة بعد كدة وهحاول اطور نفسي علي اد ما اقدر .. شكرا مرة تانية

Freeze_eg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 23 - 05 - 2009, 06:26 PM   #5
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية eng_abdelkawy

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nesr مشاهدة المشاركة
و الله كان بودى يا غالى و لكن للاسف (لحسن الحظ) انى مش من سكان القاهرة و اسكن فى الاسكندرية فقط..
لكن ان شاء الله فى تلاقى حد يدربك و عامة تابع معانا و اقرا كثيرا و احنا تحت امرك فى اى شيئ..
الله كريم.,

طيب ياباشا مش تقول ان حضرتك بتدى كورسات فى اسكندريه
ياريت ياباشا تقولى فين المكان
علشان انا محتاج انى اتعلم بجد وبرده مش عارف اتعلم من القرايه فى الكتب
لازم حد يبقى معايا ويعلمنى ومش هلاقى زى حضرتك طبعااااا

eng_abdelkawy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

جديد مواضيع منتدى الدروس التعليمية

الكلمات الدلالية (Tags)
سؤال

مواضيع سابقة :

لو سمحت ارجو من السادة الخبراء فى الفوركس وهو شرح لكيفية توقع الاسعار
طولوا بالكم على استفساراتي....فلا أزال في بداية المشوار