موقع بورصات
  منتديات بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام Forex لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية – الفوركس والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات فوركس ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية – فوركس يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال فوركس ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس


العودة   منتديات بورصات > المنتديات العامة > استراحة بورصات > صور - فيديو - يوتيوب


صور - فيديو - يوتيوب منتدى صور ، غرائب الصور , اجمل واروع الصور , صور مضحكه , كاريكاتيرات ، كاريكاتير , مناظر طبيعيه ، صور اطفال و صور بنات , صور حيوانات , صور طيور , صور اشجار, صور ورود , صور باربي, صور مواقع , صور اسلامية ، يوتيوب , صور زينة وتنسيق مواضيع المنتديات

كوكتيل غرائب

صور - فيديو - يوتيوب

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 07-11-2011, 05:20 AM   #1
عضو متألـّق
 

افتراضي كوكتيل غرائب

كوكتيل غرائب
كوكتيل غرائب


ازيكم
جيبالكم صور جامده وعلقتلكم عليها بنفسي

واحد محروق والتاني نص سوى

انتي لسه هتتفرجي خلصي ونطي

السباعي ده قمر قمر

بصراحه مش عارفه ده حمام متنقل ولا بيحاول يطير
أصل المروحه اللي ف الجهاز دي مش أوانها

أكيد صاحب العربيه دي مصري أصيل
وعلى رأي المثل لو سألتك انت مصري؟؟؟؟ سيبني وامشي

ناويه على ايه يا بهانه؟؟؟
السلك متوصل بالكهربا ولا نيجي نوصله؟؟؟
أغرب حاجه ف الصورة ان شعرها واقف من قبل ما تتكهرب

ده أكبر دليل
ان الإنسان أصله قرد

متحاولش تقنغه هو أصلا مش مقتنع بالفكرة من الأول

ده شيء ملوش أي تفسير

دول بقى ولاد أبو إسماعيل

ده كوكتيل حيوانات ف بعض
يعني بدل ما تزور الكانج والتعبان والكلب والقرد
ده هيجيبلك من الآخر عشان متضيعش وقت


اذا اعجبك الموضوع و اردت نشره في المنتديات الاخرى فاستخدم هذا الرابط:
كوكتيل غرائب
http://www.borsaat.com/vb/t321143.html




التعديل الأخير تم بواسطة خادم القرآن ; 20-11-2011 الساعة 12:52 AM
linker غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد مواضيع صور - فيديو - يوتيوب


مواضيع سابقة:
صور اطفال مضحكه
احلى واجمل خلفيات للطبيعة الساحرة 2012
الشجرة الغامضة
مواضيع تالية:
كونان الفلم 13 مترجم
المحقق كونان الفلم 13 اد انمي
انمي كونان الفلم 13

كوكتيل غرائب

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
كوكتيل من دة على ده منتدى الاسرة - منتدى عالم حواء
كوكتيل الاحبة القسم الادبي ، شعر ، قصص ، روايات
كوكتيل منتدى العملات العام Forex
كوكتيل mms غير رسائل جوال موبايل - مسجات جوال - mms & sms
كوكتيل صور - فيديو - يوتيوب


روابط الموقع الداخلية


الساعة الآن 07:41 PM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - موقع بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة