موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > المنتديات العامة > استراحة بورصات

انا من الفلول ....وانت كمان فلول ؟؟؟

استراحة بورصات

قديم 28 - 08 - 2011, 02:58 AM   #11
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية mirou_eg

افتراضي رد: انا من الفلول ....وانت كمان فلول ؟؟؟

رد: انا من الفلول ....وانت كمان فلول ؟؟؟
هههههههههههه

ازيك يا عمرو

شوفت الفضايح

انت دايما كده بتورطني معاك

ربنا يستر من الموضوع اللي جاي بس مستنياه بفارغ الصبر

على فكرة انا عندي في العائلة اشخاص من بتوع انا اسف يا ريس و شكلها حتولع في العيد لما نتقابل

التوقيع:
لجلب الرزق و المال تدعو صباحا و مساء سبع مرات بهذا الدعاء :
ياكريم اللهم ياذا الرحمة الواسعة يا مطلعا على السرائر و الضمائر و الهواجس و الخواطر , لا يعزب عنك شيء , أسألك فيضة من فيضان فضلك , و قبضة من نور سلطانك , و أنسا ً و فرجاً من بحر كرمك , أنت بيدك الأمر كله و مقاليد كل شيء فهب لنا ما تقر به أعيننا و تغنينا عن سؤال غيرك , فإنك واسع الكرم , كثير الجود , حسن الشيم , فببابك واقفون و لجودك الواسع المعروف منتظرون يا كريم يا رحيم
اللهم لك الحمد والشكر كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك
mirou_eg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 08 - 2011, 03:13 AM   #12
عضو نشيط جدا

يسلم على الموضوع الجميل، وبالفعل تخيلت نفسي جالس بينهم وهم بحكو، موقف بجد رهيب وبتستاهل أحلى وردة

OsamaRh غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 08 - 2011, 04:29 AM   #13
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية flymero

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mirou_eg مشاهدة المشاركة
هههههههههههه

ازيك يا عمرو

شوفت الفضايح

انت دايما كده بتورطني معاك

ربنا يستر من الموضوع اللي جاي بس مستنياه بفارغ الصبر

على فكرة انا عندي في العائلة اشخاص من بتوع انا اسف يا ريس و شكلها حتولع في العيد لما نتقابل
الله يسلمك يا اميرة ....ولا ورطة ولا حاجة كلنا بنغلط وبنتعلم وبعدين متقلقيش مش هقول لحد المهم بخصوص موضوع انا اسف يا ريس دة

طبعا اغلب الشعب المصرى اتخدع بخطاب مبارك الثانى تقريبا .......... بتاع الحرب والسلام واللذى منه وكمان الاعلام بتاعنا الله يفضحة كمان وكمان .طبعا التليفزيون كان مبيعرضش الحقايق ايام الثورة وكل شوية تلاقى برنامج جايب واحد يقولك اتدربنا فين وعملنا ايه
وشوية تلاقى اتصال تامر بتاع غمرة ......... ومصطفى بتاع بنها وهكذا
ويقولك الجزيرة عميلة والعربية بليلة والبى بى سى مش عارف ايه

وهكذا لدرجة انى كان بيجيلى وقت اقعد انا ومراتى واقول يا ترى الصبح هنلاقى دولة ايه مشرفانا وبتحكمنا .وهكذا الخ الخ

وبناء علية ( اخترناه اخترنا )لدرجة ان كلنا بقينا نقول حرام االريس ميستاهلش كده .الخ
طبعا كل دة قبل منعرف الحقيقة انهم قتلو المتظاهرين ونهبو الفلوس وتواطئو مع اسرائيل وباعونا ببلاش.

.وقتها كل اللى قال اسف يا ريس بقى يقول
(اتفو عليك يا ريس)

وانا اول المندسين ........بالمناسبة انتى مندسة برضو

عشان اكيد جالك لحظة تعاطفتى مع الريس وبعدها ندمتى على الاحساس دة

لأنك
ببســـــــــــــــــــــــاطة .........اتخدعتــــــــــــــــــى
زى كل المصريين وانا اولهم

تحياتى سيستر

التوقيع:
بسم الله الرحمن الرحيم

( ومن لم يحكم بما أنزل الله فأولئك هم الظالمون )

صدق الله العظيم

flymero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 08 - 2011, 04:32 AM   #14
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية flymero

تيجى نتكلم عن المندسـيـــــــــــــــــــــــــــــــــن ؟؟؟؟

مش المهندسيـــــــــــــــــن

؟؟؟!!!!

التوقيع:
بسم الله الرحمن الرحيم

( ومن لم يحكم بما أنزل الله فأولئك هم الظالمون )

صدق الله العظيم

flymero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 08 - 2011, 10:39 AM   #15
عضو جديد

بصراحه ياكابتن أنا معرفكش بس باين عليك شخصيه ظريفه جدا ، وبالرغم من أني متفرج أعجبك أوي بس بسببك سجلت نفسي في المنتدي علشان اكتبلك المشاركه دي واعبرلك فيها عن احترامي لرأيك الكريم
ربنا وحده بس هو اللي قادر علي إصلاح حالنا وأحوالنا ،،،اللهم امين

m.aboelela غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 08 - 2011, 02:16 PM   #16
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية mirou_eg

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flymero مشاهدة المشاركة
الله يسلمك يا اميرة ....ولا ورطة ولا حاجة كلنا بنغلط وبنتعلم وبعدين متقلقيش مش هقول لحد المهم بخصوص موضوع انا اسف يا ريس دة

طبعا اغلب الشعب المصرى اتخدع بخطاب مبارك الثانى تقريبا .......... بتاع الحرب والسلام واللذى منه وكمان الاعلام بتاعنا الله يفضحة كمان وكمان .طبعا التليفزيون كان مبيعرضش الحقايق ايام الثورة وكل شوية تلاقى برنامج جايب واحد يقولك اتدربنا فين وعملنا ايه
وشوية تلاقى اتصال تامر بتاع غمرة ......... ومصطفى بتاع بنها وهكذا
ويقولك الجزيرة عميلة والعربية بليلة والبى بى سى مش عارف ايه

وهكذا لدرجة انى كان بيجيلى وقت اقعد انا ومراتى واقول يا ترى الصبح هنلاقى دولة ايه مشرفانا وبتحكمنا .وهكذا الخ الخ

وبناء علية ( اخترناه اخترنا )لدرجة ان كلنا بقينا نقول حرام االريس ميستاهلش كده .الخ
طبعا كل دة قبل منعرف الحقيقة انهم قتلو المتظاهرين ونهبو الفلوس وتواطئو مع اسرائيل وباعونا ببلاش.

.وقتها كل اللى قال اسف يا ريس بقى يقول
(اتفو عليك يا ريس)

وانا اول المندسين ........بالمناسبة انتى مندسة برضو

عشان اكيد جالك لحظة تعاطفتى مع الريس وبعدها ندمتى على الاحساس دة

لأنك
ببســـــــــــــــــــــــاطة .........اتخدعتــــــــــــــــــى
زى كل المصريين وانا اولهم

تحياتى سيستر

لاااااااااااااااا على فكرة انا و الله ما تعاطفتش معاه خاااااااااااالص بس كل اللي حولي تعاطفوا معاه لدرجة اني كنت كل شوية اتخانق مع بابا .. هو يقول لي شوفتوا الراجل الطيب انتوا بتعملوا فيه؟؟!! و انا اتخاااانق..

التوقيع:
لجلب الرزق و المال تدعو صباحا و مساء سبع مرات بهذا الدعاء :
ياكريم اللهم ياذا الرحمة الواسعة يا مطلعا على السرائر و الضمائر و الهواجس و الخواطر , لا يعزب عنك شيء , أسألك فيضة من فيضان فضلك , و قبضة من نور سلطانك , و أنسا ً و فرجاً من بحر كرمك , أنت بيدك الأمر كله و مقاليد كل شيء فهب لنا ما تقر به أعيننا و تغنينا عن سؤال غيرك , فإنك واسع الكرم , كثير الجود , حسن الشيم , فببابك واقفون و لجودك الواسع المعروف منتظرون يا كريم يا رحيم
اللهم لك الحمد والشكر كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك
mirou_eg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 08 - 2011, 10:33 PM   #17
عضو جديد

الصورة الرمزية Zaid&Obaid

ياراجل انت مش فلول انت فلة. انا مش مصري بس وكانك تتكلم عن الغابة اللي الجميع عايش فيها وللاسف القانون الالهي اللذي يضع الناس كأسنان المشط انتهى بنهاية القانون والدستور في احد الادراج.
وقام كل نظام حاكم بأستبدال ذلك المشط بمنشار. وكل سن في هذا المنشار لة حق الاكل مع كل حركة يتحركها هذا المنشار. وللمواطن الحق للجوء بعد ذلك للنشارة ليعتاش عليها.
وعلى فكرة فلول هي جمع فلة .
تحياتي.

Zaid&Obaid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 25 - 05 - 2012, 12:53 AM   #18
عضو نشيط جدا

والله انا مختلف معاك تماما ازاي حضرتك تسمح لنفسك تعمل كل الغلط دة استغلالا لمنصبك اكيد طبعا فلول لانك اكيد بردو ودة الي انتي ما ذكرتوش انك دخلت كلية الشرطة بواسطة كبيرة او برشة او رشوة كبيرة ولا اييية يا عمنا الباشا واتمتعت بكل ميزات الباشاوية وسطوتها في ايام النظام البائد وليشس العهد البائد كويسة دة ولا اغيرهلهالك وجاي تقول الكلام دة دلوقتي بعد ما البلد فاقت من خيبتها ووكستها وغرقتها اللي تسبب فيها النظام الفاسد واعوانة من كل رموز الدولة بلا استثناء كنت فين حضرتك ولية ما كتبتش عن بلاوي النظام عارف لية لانك كنت بتنعم بمميزات لاحصر لها ولا كنت حاسس بالام واوجاع وازمات حد وجاي حضرتك تقولي صف تاني وتالت وسلوكيات ومش عارف اية يا استاذي الفاضل بلدك اتعرضت لعملية نهب وتسطيح وضياع لكل معاني جميلة في الانسانية يا راجل دة عبارة غرقت والنظام بيتفرج علي ماتش والناس قعدت 3 ايام في البحر لما القرش كلهم الله يرحمهم وبلاي وكوارث في التعليم والفن الهابط والافلام الداعرة والحشاشين اللي بقو مطربين وفلوس البلد اللي راحت للعيبة الكورة علشان الشعب يعيش في حالة الهاء وتوهان والمرتبات التعبانة اللي ما تفتحش عشة اكيد طبعا الباشا مش محتاج مرتبة والا ما كانش دخل اصلا الكلية دية بعدين النظام من طول الفترة اللي قعدها زرع بتصرفاتة قيم وسلوكيات وضيعة وعلم الشعب كل انواع التصرفات اللي مش ولا بد ولكن بعد الثورة المجيدة ممكن يكون هناك زي ما بتقول بعض التصرفات اللي نتجت عن بعض البلطجية وليس الناس المحترمة اللي هما اكيد كتييير وكان منهم ملايين الميادين في الثورة بس المناطق العشوائية وغيرها مما افسدة النظام تالبائد بلاش العهد لانك بتزعل منها كانو ضحايا النظام وعلي فكرة حتة الامن دة موجودة باذن الله في مصر مش بكلامي ولا بكلامك ولكن بكلام ربنا صح ولا غلط وبصراحة فين ناس كتيير جدا مش من اللي استفادو او اغتنوا او اعتلو اعلي المناصب بالرشاوي والمحسوبية او الواسطة ممكن الواحد يموت ولا يقول ولا يوم من ايامك وارجع لكلام المخلوع لما قال امامك الاستقلاار او الفوضي اليس هذا الكلام من المفروض ان يحاسب علية لما بة من تهديد بالفوضي عموما الله يرحم شهداء الثورة ويصبر اهاليهم وانا سعيد جدا انك نزلت في الثورة بس حضرتك نزلت بالبدلة الرسمية ولا دخلت الميدان بالطبنجة والكارنية ازاي ممكن الله اعلم بس اكيد انا مش فلول لاني لم اشترك في فساد بلدي او سرقة اموالها وتحويلها لسويسرا وغيرها ولم اتستر علي فاسد ولم اعذب مواطن في قسم شرطة حتي الموت علشان رد بصوت عالي في وشي ولا اخدت رشوة من مواطن في المرور ولا تسببت في غرق وضياع الاف الشباب ما بين العبارة السلام او الهجرة غير الشرعية هربا من جحيم البطالة والضياع اكيد الفلول هما اللي ايديهم اتلوثت باموال ودماء الشعب المصري وهم من اهدروا كرامة المصريين في كل مكان بالداخل او تسببو في اهانة المصري وهو خير اجناد الارض اي خير سكان الارض وقتلو الكرامة والمرؤة والنخوة لدرجة لو انك قابلت حد مخبوط بعربية ومرمي في الشارع قبل الثورة كنت تخاف تودية مستشفي لتلبس قضية اما الان الوضع اختلف والفضل لله ثم للثورة والشباب اللي ضحوا باروحهم بدون ان يكون لهم وظيفة مرموقة او لعيب كورة او غيرة من الفئات اللي اغتنت في النظام البائد وعلي فكرة انا وغيري وغي غيري كان بيركن في اي حتة بالرشاوي وانت عارف كويس جدا ودة قبل الثورة اما الان والله انا بدور علي خرم ابرة اركن فية وملرة دفعت غرامة بتاعة قسط في البنك علشان مشيت بسبب اني ما لقيتش حتة اركن فيها ودة بسبب عدم الاهتمام بالمواطن وبالطرق الضيقة اللي بقالها 200 سنة في القاهرة بدون عمل محاور جديدة لان طبعا النظام واعوانة نت الفلول كانو مش فاضيين الا للسرقات مش بحياة المواطن التعبان في كل مكان يروحة معاناة واكيد الامان موجود بمصر ليوم الدين بسواعد ابنائها من المدنيين اللي حمو تالبلد ايام الثورة باللجان الشعبية تللك الفكرة العبقرية التي اشاد بها اوباما وغيرة وبسواعد الشرطة الشريفة مش شرطة النظام ولكن شرطة الشعب وبعدين فيها اية لما تكون الشرطة في عرض الشعب وماو ما احنا ولاد بلد واحدة واكيد الشرطة محتاجة تطهير وهيكلة ومراجعة الناس لضمائرهم واكيد الله غفور رحيم ومن ارتكب اثم او اضر بصحة او مال او مستقبل او بدن اي انسان لو لم يتب توبة نصوحا حسابة عند ربة كبير علي ما اقترفة والحساب ممكن يكزن في الدنيا والاخرة اما الشعب المطحون 80 في المية من الشعب تحت ىخط الفقر محتاج عدل وعدالة وتعليم واكيد انت سمعت او شوفت في التليفزيون سمو وعظمة الشعب المصري في التحرير وشوفت عظمة واخلاق شباب مصر الرجالة والخير في مصر ليوم الدين اما فلول النظام اكيد مش هما انا او الموظفين او الصنايعية الغلابة الفلول هو زي ما قولتلك بعالية هما اذناب النظام البائد ولكن انت قولت شيء اتفق فية معك اننا محتاجين نشتغل بجد ونعمل لبلدنا ورفعتها ولكي تعود مصر ام الدنيا زي ايام عبد الناصر وننسي التلاتين سنة السود دول اللي دمرونا واكيد الامن معناة الحقيقي الان هو العدالة العدالة العدالة لو عدلت انت وانا والحاكم لنا سنعيش في امان الله وهو دة الامان الحقيقي وطبعا الشرطة مليئة بالشرفاء زيك كدة اللي عليهم دور تنوير الناس وتوعيتهم ومساعدتهم في التخلبص من السلوكيات التي زرعها النظام البائد في نفوس الناس علي مدار 30 سنة هو وفلولة وتحيييا مصر والمجد للشهداء

refa3ys40 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

جديد مواضيع استراحة بورصات

مواضيع سابقة :

أضرار المشروبات الغازية وخاصة البيبسي الأخطـر من بينها
حكم رائعة
عدد المسلمين في العالم

مواضيع تالية :

أنا مصاص دماء وأنا على قيد الحياة منذ 500 سنة
دراسة الهندسة في الجامعات الهندية
دراسة الصيدلة في الجامعات الهندية

انا من الفلول ....وانت كمان فلول ؟؟؟