موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

توصيات ابو جواد 2011

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree1789Likes

موضوع مغلق

قديم 18 - 09 - 2011, 02:53 AM   #36321
عضو جديد

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

رد: توصيات ابو جواد 2011
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.عادل الكندي مشاهدة المشاركة
شباب بكل صراحة ...مين البطل اللي اشترى باستوب 20 واغلق على 5830 بربح 75 نقطة ...؟!!
اقتباس:

طبعا ..لو واحد سواها و اغلق هناك وباع منها وباستوب 20 نقطة برضه وهبط حتى الافتتاح ...محققا ربح 40 نقطة ...هذا انا مستعد ابوس راسه لو شفته والله ...

وكل هذا باستوب 20 نقطة برضه ...هههههههههه
لو فيها بوس يبقا انا

بس مش بصدق
هههههههههههههههه

waleed_2978 غير متواجد حالياً  
قديم 18 - 09 - 2011, 03:03 AM   #36323
عضو نشيط

الصورة الرمزية Haytham_Hashem

اقتباس:
السلام عليكم

وصلت الان بيروت ولله الحمد مسافرا من القاهرة ....

غدا دورتنا الساعة العاشرة صباحا بتوقيت بيروت ورحلتي الى السعودية الخامسة والنصف بتوقيت بيروت ....

استأذنكم آخذ لي دوش والله تعبان ومرهق جدا من السفر ....وارجع اقرأ مشاركاتكم ...ان شاء الله ....

حمدل لله على سلامتك و الشكر كل الشكر لحضورك الى الاسكندريه و خصوصا لما واجهته من تعب و ارهاق سواء خلال سفرك من القاهرا الى الاسكندريه او خلال الدوره نفسها و التى استمرت لوقت متاخر و الشكر الجزيل لك على انك استطعت ان تجمع شخصيات اغلى من الجواهر على مائده لتتعلم من علمك و قد شرفت بالتعرف عليهم جميعا و انا لست فى مستواهم من البساطه و خفه الدم و التعاون كما اشكر الاخوه الذين عانو مشقه السفر لتشريفنا فى الاسكندريه و هم الاخ ابو نوره من الامارات و الاخ محمد حسن البنا من اليمن بالاضافه لاصحاب الارض الاخوه من القاهره و صعيد مصر اما اورفنت و ريان من القاهره و احمد صاحب فكره اكاديميه الاسكندريه و وليد منسق الاسكندريه دول قد لاابالغ لو وصفتهم بانهم لا يتكررو فى العمر مرتين احترام و ادب و علم و بساطه غريبه قلما تتكرر.

بعد كل هذا صدقا انا ارى ان ابو جواد بدا فى تكوين مجتمع صغير يضم خيره نساء و شباب العرب ليس فقط لتعلم الفوركس و ذلك بناء على كلامه هو نفسه بل ليتعلموا العمل بجد الصدق و التعاون و حب الغير فى الله و بدون مقابل و و و و ........ و ذلك ما يؤكد ان ابو جواد مؤسسه و ليس فرد او اكاديميه وفقكم الله و رعاكم و نحن فى انتظار تفعيل الخاص و التحليل الاسبوعى

التوقيع:
Haytham_Hashem غير متواجد حالياً  
قديم 18 - 09 - 2011, 03:10 AM   #36324
عضو نشيط

الصورة الرمزية sindbad_bahary

يا جماعة ممكن حد يبعتلي رابط الخاص على الخاص بتاعي علشان مش عارف اوصله ازاي
؟؟؟

وجزاكم الله خيرا

التوقيع:
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان الي الرحمن
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

sindbad_bahary غير متواجد حالياً  
قديم 18 - 09 - 2011, 03:25 AM   #36325
عضو جديد

الصورة الرمزية hassan x

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Haytham_Hashem مشاهدة المشاركة
حمدل لله على سلامتك و الشكر كل الشكر لحضورك الى الاسكندريه و خصوصا لما واجهته من تعب و ارهاق سواء خلال سفرك من القاهرا الى الاسكندريه او خلال الدوره نفسها و التى استمرت لوقت متاخر و الشكر الجزيل لك على انك استطعت ان تجمع شخصيات اغلى من الجواهر على مائده لتتعلم من علمك و قد شرفت بالتعرف عليهم جميعا و انا لست فى مستواهم من البساطه و خفه الدم و التعاون كما اشكر الاخوه الذين عانو مشقه السفر لتشريفنا فى الاسكندريه و هم الاخ ابو نوره من الامارات و الاخ محمد حسن البنا من اليمن بالاضافه لاصحاب الارض الاخوه من القاهره و صعيد مصر اما اورفنت و ريان من القاهره و احمد صاحب فكره اكاديميه الاسكندريه و وليد منسق الاسكندريه دول قد لاابالغ لو وصفتهم بانهم لا يتكررو فى العمر مرتين احترام و ادب و علم و بساطه غريبه قلما تتكرر.

بعد كل هذا صدقا انا ارى ان ابو جواد بدا فى تكوين مجتمع صغير يضم خيره نساء و شباب العرب ليس فقط لتعلم الفوركس و ذلك بناء على كلامه هو نفسه بل ليتعلموا العمل بجد الصدق و التعاون و حب الغير فى الله و بدون مقابل و و و و ........ و ذلك ما يؤكد ان ابو جواد مؤسسه و ليس فرد او اكاديميه وفقكم الله و رعاكم و نحن فى انتظار تفعيل الخاص و التحليل الاسبوعى
فعلا كان يوم لايتكرر انا والله اتعرفت على ناس قمة فى الابداع والاحترام وبحلم باليوم اللى هنشوف تانى بعض فيه

hassan x غير متواجد حالياً  
قديم 18 - 09 - 2011, 04:06 AM   #36326
عضو نشيط

الصورة الرمزية sindbad_bahary

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan x مشاهدة المشاركة
فعلا كان يوم لايتكرر انا والله اتعرفت على ناس قمة فى الابداع والاحترام وبحلم باليوم اللى هنشوف تانى بعض فيه
وليه لا يا حسن ياريت والله نتجمع تاني ايه راي جروب اليكس احنا نشتغل الاسبوع ده ونطبق اللي اتعلمناه ونتقابل يوم السبت اللي جاي في نادي التجاريين مثلا في سابا باشا على البحر ونتناقش ونشوف كل واحد وصل لايه ولو في حد لسه الموضوع مش واصله ممكن نبقي نراجع مع بعض الدروس اللي اخدناها سوا
ايه رايكوا ؟

التوقيع:
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان الي الرحمن
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

sindbad_bahary غير متواجد حالياً  
قديم 18 - 09 - 2011, 04:07 AM   #36327
عضو جديد

الصورة الرمزية osamasaad 1

يا جماعه انا الخاص لسه لم يشتغل عندى لو حد اشتغل عنده يقولى ازاى اشغله ولكم منى كل الشكر

osamasaad 1 غير متواجد حالياً  
قديم 18 - 09 - 2011, 04:18 AM   #36328
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية bettahar mohamed

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osamasaad 1 مشاهدة المشاركة
يا جماعه انا الخاص لسه لم يشتغل عندى لو حد اشتغل عنده يقولى ازاى اشغله ولكم منى كل الشكر
لا تقلق حبيبي لم يشتغل لدينا كلنا ممكن حتى الصباح
تحياتي

mohamed_p17 likes this.
bettahar mohamed غير متواجد حالياً  
قديم 18 - 09 - 2011, 04:34 AM   #36329
عضو جديد

السلام عليكم
انا عضو جديد معكم و جديد على عالم الفوركس و اتمنى ان تفيدوني بخبرتكم و خاصة الاستاذ ابو جواد

Aboubakeur_m12 غير متواجد حالياً  
قديم 18 - 09 - 2011, 04:37 AM   #36330
عضو نشيط

Thumbs up رد: توصيات ابو جواد 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aboubakeur_m12 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
انا عضو جديد معكم و جديد على عالم الفوركس و اتمنى ان تفيدوني بخبرتكم و خاصة الاستاذ ابو جواد
ان شاء الله اخي الكريم و مرحبا بك و اتمنى ان لا تدمن عليه مثلما ادمن عليه اخوتك

ههههههههههههههههه

انا امزح معك اخي والله الخصه لك في : عالم رائــــــــــع

abde2010 and Aboubakeur_m12 like this.
mohamed_p17 غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات

مواضيع سابقة :

تقيم هذه التوصيات
توصياتي
توصيات =R.U.T = Eagles

مواضيع تالية :

جديد توصية شراء على EUR/USD اليوم الاثنين الساعه 1:50م التاريخ 2011/1/18
توصية هامة على الاسترالي ين
جديد توصية شراء على EUR/USD اليوم الاثنين الساعه 1:50م التاريخ 2011/1/18 مبروك لكل من دخل

توصيات ابو جواد 2011