موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

توصيات ابو جواد 2011

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree1789Likes

موضوع مغلق

قديم 26 - 01 - 2011, 11:49 PM   #2831
عضو فـعّـال

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

رد: توصيات ابو جواد 2011
آبوجوآد آنآ آغلقت آلشرآء وتركت آلبيع وعلى آلله
آن شآء آلله ينزل حتى 5700

التوقيع:
استغفر الله العظيم
اللهم صلي على سيدنا محمد
أبو محمد. غير متواجد حالياً  
قديم 26 - 01 - 2011, 11:51 PM   #2832
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية م.عادل الكندي

يا شباب ..الله يسعدكم الله يخليكم ..شوية صفحات وراء ارجعوا لها وشوفوا آخر المستجدات ..احنا انتهينا خلااااااص اليوم والنتائج كتبناها وشطبنا خلاص ...

انا معاكم من الساعة 10 الصباح حتى الان ..وابغى ارتاح شوية بس ..انتهى اليوم والحمدلله ارباح خيالية ..

وبقيت عقود اصحاب التبريد..

استأذنكم اروح اشوف الايميل ...

التوقيع:
اللهم صلي على الحبيب المصطفى وارزقنا شفاعته يا كريم

العين حق يا اخوان ...لنقل دائما ماشاء الله تبارك الله

صفقاتنا سريعة و اهدافنا 20 - 30 نقطة

مشاريع التدبيلة
تم تحويل حساب 300 $ الى 530 $ خلال يومين بنسبة ربح 76%

ارجو منكم الدعاء فقط
م.عادل الكندي غير متواجد حالياً  
قديم 26 - 01 - 2011, 11:53 PM   #2833
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية orvant

بردو مش مستوعبين يا جماعه نقاط الدونت كلوز سر من اسرار الفوركس
زى ما فى اسرار كتيره اكتشفها اصحابها بعد عناء وسهر وقراءه وتعلم وطبعا قليل منهم الى شارك غيره فى نتايجها
زى ابوجواد ليه تضيعو الفرص من ايديكو ليه لما تفتحو صفقه من دماغكو تسيبهوا تعكس 100 نقطه و200 نقطه عادى وتستنو لحد المارجن كول ولما تفتحو صفقه على علم ودرايه شخص مثل ابوجواد تبقو غرقانين وضايعين الراجل ده فى اول السنه قالى اوعدنى انك تسمع كلامى ومتتصرفش من دماغك كالعاده ودبلت حسابى فى اسبوع ونص تقريبا
وكمان مكنتش داخل فى كل الصفقات متسمعو الكلام بقى الله تعبتوه يعنى خلاص الصفقات الخسرانه الى بتضيع المكسب هى دى اللى لو اتحققت هتدبل الحساب وتعمل اول مليون انا عارف ان الناس ايديها اخدت على الخساره يتعبو لو مفتحوش حاجه وخسرو فيها يعنى وقت الاخبار رايحين تفتحو طب ماهو ابوجواد اكثر منا جميعا خبره وعلم ومفتحش نفتح احنا لييييييييييه واخيرا احب اسمع اغنيه ست الحبايب يا حناناة انت

التوقيع:
التــــــــــــــــــــــــــــــــداول أســـــــــــــــــــــــــــــلوب

If you wait for perfect conditions, you will never get anything done

orvant غير متواجد حالياً  
قديم 26 - 01 - 2011, 11:57 PM   #2834
عضو جديد

الصورة الرمزية smsm.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orvant مشاهدة المشاركة
زى ما فى اسرار كتيره اكتشفها اصحابها بعد عناء وسهر وقراءه وتعلم وطبعا قليل منهم الى شارك غيره فى نتايجها
زى ابوجواد ليه تضيعو الفرص من ايديكو ليه لما تفتحو صفقه من دماغكو تسيبهوا تعكس 100 نقطه و200 نقطه عادى وتستنىو لحد مالرجن كول ولما تفتحو صفقه على علم ودرايه شخص مثل ابوجواد تبقو غرقانين وضايعين الراجل ده فى اول السنه قالى اوعدنى انك تسمع كلامى ومتتصرفش من دماغك كالعاده ودبلت حسابى فى اسبوع ونص تقريبا
وكمان مكنتش داخل فى كل الصفقات متسمعو الكلام بقى الله تعبتوه يعنى خلاص الصفقات الخسرانه الى بتضيع المكسب هى دى اللى لو اتحققت هتدبل الحساب وتعمل اول مليون انا عارف ان الناس ايديها اخدت على الخساره يتعبو لو مفتحوش حاجه وخسرو فيها يعنى وقت الاخبار رايحين تفتحو طب ماهو ابوجواد اكثر منا جميعا خبره وعلم ومفتحش نفتح احنا لييييييييييه واخيرا احب اسمع اغنيه سبت الحبايب يا حناناة انت

سيبك انت .... انت اللى فيهم

المهم ايه اخبار اول مليون معاك انت بس ... والله نفسى اعمله بس وحياتك انت هعتزل بعده
هههههههههه

smsm. غير متواجد حالياً  
قديم 27 - 01 - 2011, 12:00 AM   #2835
عضو جديد

الصورة الرمزية drom2010

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orvant مشاهدة المشاركة
زى ابوجواد ليه تضيعو الفرص من ايديكو ليه لما تفتحو صفقه من دماغكو تسيبهوا تعكس 100 نقطه و200 نقطه عادى وتستنىو لحد مالرجن كول ولما تفتحو صفقه على علم ودرايه شخص مثل ابوجواد تبقو غرقانين وضايعين الراجل ده فى اول السنه قالى اوعدنى انك تسمع كلامى ومتتصرفش من دماغك كالعاده ودبلت حسابى فى اسبوع ونص تقريبا
وكمان مكنتش داخل فى كل الصفقات متسمعو الكلام بقى الله تعبتوه يعنى خلاص الصفقات الخسرانه الى بتضيع المكسب هى دى اللى لو اتحققت هتدبل الحساب وتعمل اول مليون انا عارف ان الناس ايديها اخدت على الخساره يتعبو لو مفتحوش حاجه وخسرو فيها يعنى وقت الاخبار رايحين تفتحو طب ماهو ابوجواد اكثر منا جميعا خبره وعلم ومفتحش نفتح احنا لييييييييييه واخيرا احب اسمع اغنيه سبت الحبايب يا حناناة انت

عندك حق والله في كل كلمه قولتها هنا
حظي انا وحش مدخلتش معاكم من الاول لسه اول اسبوع ودخلت وانا مهدجه 80 في الميه من الحساب
وبقفل وافتح لحفظ توازن الحساب هههههههه
بس ربنا يعديها على خير

التوقيع:
لا اله الا الله ........... محمد رسول الله
drom2010 غير متواجد حالياً  
قديم 27 - 01 - 2011, 12:00 AM   #2836
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية ابن الفاروق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.عادل الكندي مشاهدة المشاركة
شباب مين فيكم يتبرع ويكتب فرص اليورو رن اليوم وانا اراجعها واذا اتقنها يكون من المعتمدين ان شاء الله ؟
أنا اتبرع لأني مسجلها عندي اصلا

التوقيع:
قال تعالى
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))
ابن الفاروق غير متواجد حالياً  
قديم 27 - 01 - 2011, 12:01 AM   #2837
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية ابن الفاروق

دقائق بس وانزلها لكم اذا حبيت يا ابو جواد

التوقيع:
قال تعالى
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))
ابن الفاروق غير متواجد حالياً  
قديم 27 - 01 - 2011, 12:06 AM   #2838
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية orvant

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm. مشاهدة المشاركة
سيبك انت .... انت اللى فيهم

المهم ايه اخبار اول مليون معاك انت بس ... والله نفسى اعمله بس وحياتك انت هعتزل بعده
هههههههههه
مش فاهم حاجه يعنى مين هياخد المليون فى الاخر ؟؟
بص يا باشا التزم بكلام ابوجواد وجهاز حساب بالف دولار مثلا وادخل النقطه بدولار
اخر الشهر هتلاقى نفسك بتدخل النقطه ب3 دولار
وبعدين بقى الواحد مبيحبش يتكلم كتير عن نفسه انا بعون الله عندى طريقتى للربح وواخد عليها الاوكيه من ابوجواد صح يا عادل

التوقيع:
التــــــــــــــــــــــــــــــــداول أســـــــــــــــــــــــــــــلوب

If you wait for perfect conditions, you will never get anything done

orvant غير متواجد حالياً  
قديم 27 - 01 - 2011, 12:06 AM   #2839
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية م.عادل الكندي

شباب ..هذه رسالة وصلتني على الايميل ..اقرأوها بتمعن وشوفوا ايش كاتب الراجل فيها ...
.
.
.
.
.
.

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ابو جواد عساك على القوة اخوي والله يديمك عز لنا وفخر
حبيت اقولك شيء مهم وسامحني عليه
انت حتجيك امراض الدنيا كلها وانت في المنتديات تتعب وتعلم بدون فايدة
يا اخوي هذولي مافي فايدة فيهم يعني نقاط وتعطيهم وتعليم وتعلمهم وتجلس وياهم اليوم بطوله وفوق هذا ستة شهور ما زالوا يتعبونك ويشغلوك

اقرب مثال امس انا شريت من 5953 وبردت التبريد الاول والثاني والثالث والرابع ومستعد للخامس بعد وانا عارف انه صاعد لاني عارف وشنهي نقاط الدونت كلوز وقوتها السحرية في الجذب

وتابعتك وانت تقولهم افتحوا بيع وكان ودي اقولك لأ يا ابو جواد مش انت اللي مسمي واحد من عيالك ( لا للشراء من قمة ولا للبيع من قاع ) ولكن عرفت انك خايف احد يتمرجن لانه قام بالتبريد وحسابه بسيط وعشان كده نصحتهم بالبيع وانت عارف انك غلط وانت عارف ايضا انك قادر تخرجهم من الهيدج فانا اعترف بانك ملك الهيدج ولكن كان هذا على حساب صحتك واهلك ونفسك وشغلك

شوفني والله ما اغلقت ولا عقد ولاقمت بالبيع لاني متأكد من شغلك وعارف نقاطك واغلقت عقودي كلها على 5900 بربح 240 نقطة ومن دون ما اتابع الشاشة لأني عارف شغلك زين

نصيحة لوجه الله صحتك ياغالي انت وصلت اللي تبيه والباقي عليهم واللي مايسمع الكلام خله براحته يتمرجن يفلس المفروض ما يشتغل بالتبريد الا وهو عامل حساب 500 نقطة فما بالك بانعكاس 200 نقطة مثل امس وقاموا يصارخون

سامحني على صراحتي واذا حاب تحط مشاركتي في موضوعك بكيفك وانا معطيك الاذن وعلى فكرة انا ولا عمري شاركت معك في اي منتدى ولا عمري سجلت ولكن انت اعطيتني هدية العمر اللي ما كنت متخيل اني اوصلها

الله يوفقك وين ماتروح وعظم الله اجرك في وفاة خالك وهذا ايميلي عندك لا بغيت شيء نفداك وسلامتك

التوقيع:
اللهم صلي على الحبيب المصطفى وارزقنا شفاعته يا كريم

العين حق يا اخوان ...لنقل دائما ماشاء الله تبارك الله

صفقاتنا سريعة و اهدافنا 20 - 30 نقطة

مشاريع التدبيلة
تم تحويل حساب 300 $ الى 530 $ خلال يومين بنسبة ربح 76%

ارجو منكم الدعاء فقط
م.عادل الكندي غير متواجد حالياً  
قديم 27 - 01 - 2011, 12:06 AM   #2840
عضو جديد

لا حول ولا قوة إلا بالله شوفوا جدة غير كيف
هنا

ابو محمد غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات

مواضيع سابقة :

تقيم هذه التوصيات
توصياتي
توصيات =R.U.T = Eagles

مواضيع تالية :

جديد توصية شراء على EUR/USD اليوم الاثنين الساعه 1:50م التاريخ 2011/1/18
توصية هامة على الاسترالي ين
جديد توصية شراء على EUR/USD اليوم الاثنين الساعه 1:50م التاريخ 2011/1/18 مبروك لكل من دخل

توصيات ابو جواد 2011