موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

اللى بيلمع اكسنس بيتبعو نفس الخطوات وبعدين يرسلونى

منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

Like Tree27Likes

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 21 - 01 - 2017, 07:56 PM   #21
موقوف
 

افتراضي رد: اللى بيلمع اكسنس بيتبعو نفس الخطوات وبعدين يرسلونى

رد: اللى بيلمع اكسنس بيتبعو نفس الخطوات وبعدين يرسلونى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samer0elsayed مشاهدة المشاركة
مع احترامي ليك بس انا بصراحة مش مقتنع ابدا بالكلام دة

لسببين

الاول انك بتقول انك خسرت 150 الف دولار من السبريد فى صفقات على الاخبار و كلنا عارفين ان معظمنا يتجنب التداول فى اوقات الاخبار لان كل الشركات بلا استثناء بيحصل فيها رفع للسبريد عشان السيولة بتكون عالية و كدة و بصرف النظر اذا كانت روايتك صحيحة ولا مش صحيحة احنا لازم نشوف اثبات على كلامك دة

انا بصفتي متداول فى شركة اكسنس بطلب منك تضع لنا اى اثبات على الكلام دة ضروري لان لو مفيش اى اثبات يبقى معلش سامحني مش هقدر اصدق

السبب التاني بقى و الاهم

انت نازل شتيمة فى عمر دعم اكسنس و بتقول انه ظلمك

طيب و الله العظيم و ربنا يشهد على كلامي ان عمر دة من احسن الشخصيات المحترمة اللى قابلتهم فى المنتدي

انا من الناس اللى خسروا فى الكارثة بتاعت الفرنك السويسري ووقتها خسرت اكتر من 2000 دولار فى شركة الباري الروسية اللى كانت من احسن الشركات قبل ما تذهب ادراج الرياح للاسف

و خسرت اكتر من 1000 دولار فى اكسنس فى الكارثة دي و كلمت عمر و فى يوم واحد الحساب كله رجع و الحمد لله


راجع نفسك يا غالي و ما تمشيش مع كلام حد و لو فعلا حصلك الكلام دة يبقى لازم تعرفنا بالاثباتات ضروري جدا لاني مش هقدر اخد بكلام و اصدقه او كلام احمد لان معروف ان احمد مش بيحب اكسنس من زمان و شهادته فيها و فعمر مجروحة للسبب دة



اوافقك الرأى فى كل كلمة قلتها

و عن نفسي احترم بشدة الاخ عمر لتعاونه معي في اكثر من موقف سابق

و بالنسبة لاكسنيس للامانة ما شفت منهم اى نصب او مشاكل



samer0elsayed likes this.
hany mahran غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 01 - 2017, 12:32 AM   #22
موقوف
 

افتراضي رد: اللى بيلمع اكسنس بيتبعو نفس الخطوات وبعدين يرسلونى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BRUFEN مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله زبركاته

يا أخ مطبل رقم 2 لأكسنس عفوا يبدو بأن الجهل قد أعماك لدرجه وجودك في المنتدى
لتنتقد القدماء فقط أرجو أن تفكر بعقل قبل أن تختار من هو ضد دفاعك

ومسأله أنك مش مصدق كلامي أنا ماني بحاجة لتصديقك ولا لشهادتك
إذا أنت تعرف موقع برامج نت الذي أقفل من كم سنه فالجميع من كان بقسم
الفوركس شاهد الأدلة والبراهين بالشارت وكانت تتحدث كل ساعه وساعتين
فأرجو من شخصك المدافع ما تتعب نفسك بتصديقي

اسلوبك غير محترم يا هذا

انا لست جاهل احترم نفسك

انا لم انتقدك انا طلبت منك ان تثبت لنا هذا الكلام و انه ليس مجرد ارتفاع فى سبريد وقت اخبار موجود فى كل الشركات و حتي لو انتقدتك لا يجب ان يكون ردك على هكذا بأني مطبل و جاهل

عيب احترم نفسك احنا فى منتدي له احترامه

و استخدامك لهذا الاسلوب الردئ فى الحديث دليل على ضعف موقفك و حجتك و طريقتك فى الرد على غير مقبولة منك.


هو اللى يقول الحق يصبح مطبل ؟

لا يا هذا انا اقول الحق و ربي على ما اقول شهيد ان كل كلمة قولتها هى عن قناعة و عن صدق.

بذاءاتك مرفوضة



samer0elsayed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 01 - 2017, 01:42 PM   #23
عضو نشيط جدا
 

افتراضي رد: اللى بيلمع اكسنس بيتبعو نفس الخطوات وبعدين يرسلونى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samer0elsayed مشاهدة المشاركة
اسلوبك غير محترم يا هذا

انا لست جاهل احترم نفسك

انا لم انتقدك انا طلبت منك ان تثبت لنا هذا الكلام و انه ليس مجرد ارتفاع فى سبريد وقت اخبار موجود فى كل الشركات و حتي لو انتقدتك لا يجب ان يكون ردك على هكذا بأني مطبل و جاهل

عيب احترم نفسك احنا فى منتدي له احترامه

و استخدامك لهذا الاسلوب الردئ فى الحديث دليل على ضعف موقفك و حجتك و طريقتك فى الرد على غير مقبولة منك.


هو اللى يقول الحق يصبح مطبل ؟

لا يا هذا انا اقول الحق و ربي على ما اقول شهيد ان كل كلمة قولتها هى عن قناعة و عن صدق.

بذاءاتك مرفوضة

شوف ردودي ومواضيعي وتعرف أني لا أحترم إلا المحترم وأنت ومن معك
لايهمكم إلا مصلحتكم ولا يهمك من يتنصب عليه المهم هو فائدتكم
يا غير محترم



ahmedhatem likes this.
BRUFEN غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 01 - 2017, 07:19 PM   #24
موقوف
 

افتراضي رد: اللى بيلمع اكسنس بيتبعو نفس الخطوات وبعدين يرسلونى

مين اللى معي ؟

و عن اى مصلحة تتحدث ؟

ربنا يعلم انه ما عندي اى مصالح مع احد لا اشخاص ولا شركات بس هو الحق دايما بيزعل

و سبب المصايب اللى العرب فيه ان اى حد مختلف معاك تشتمه

ربنا يهديك و مش هرد عليك تاني لان الكلام معاك مضيعة للوقت

انا قولت ما يملي علي ضميري و انت حر



samer0elsayed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 23 - 01 - 2017, 06:42 AM   #25
عضو نشيط جدا
 

افتراضي رد: اللى بيلمع اكسنس بيتبعو نفس الخطوات وبعدين يرسلونى

للأسف عندما يموت الضمير يظهر الإنسان وهو ليس إنسان
أنت دخلت الموضوع وكأنك صاحب المنتدى وهذا يعجبك وهذا ما يعجبك
وما تصدك هذا العضو وهذا العضو محترم ومسوي كأنك محرر الدول الإسلامية
والكل يعرفك ومسوي فيها فاهم وخطير وهات إثبات وهات الكواي والسمكري
يا جاهل المثل يقول يا غريب كن أديب
أحترم الناس تحترمك ودخولك للموضوع بهذه القوة والثقه مهي معقوله مالك فايدة
ولا لك مصلحه أنت داخل وكأنك تملك المكان يبدو المعرف ما قدرت تتقمص شخصيته
بالشكل المطلوب فأنتبه لألفاظك وطريقة كلامك في ردودك لا يجيك واحد يختلف عني
وتنسى المنتدى لأني مازلت محترم الموقع وإدارته والأعضاء



ahmedhatem likes this.
BRUFEN غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات


مواضيع سابقة :

من الافضل EXNESS ( اكسنس ) ولا FBS ( اف بى اس ) ارجو الرد ضروري جداااا
الحق يقال, بالنسبه لشركه XM
هل يعد هذا نصب ؟؟؟ FBS

مواضيع تالية :

رايكم في شركة forextiMe
اريد اجوبه واضحه وشفافه من الجميع لشركة EXNESS
سحقا اكسنس وسحقا كل الشركات

اللى بيلمع اكسنس بيتبعو نفس الخطوات وبعدين يرسلونى

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
سوف اترك اكسنس منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات
التحويل الي اكسنس منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات
اخواني واخواتي اللي يواصلون وبعدين يناموا تفضلوا القسم الاسلامي
اكشنز وش زينهم الفوتوشوب - فلاش - تصاميم - الجرافيكس


روابط الموقع الداخلية


04:53 PM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة